PDA

View Full Version : c'mon y'all



DJ RON C
08-15-2003, 01:39 PM
ummm-hmmm...
ummm-hmmm...
well, well...

c'mon y'all
ummm-hmmm...
ummm-hmmm...
well, well...

http://deephousepage.com/smilies/club.gif

Dee-Dee Sheridan
08-15-2003, 01:55 PM
What chu talkin bout Willis? :D

DJ RON C
08-15-2003, 02:02 PM
I thought I had it right in my hand
but I lost
If got down on my knees-
sorry I lost
I want to know if anyone out there feels what I feel
If so-STAND UP!

http://deephousepage.com/smilies/stereo.gif

Dee-Dee Sheridan
08-15-2003, 02:06 PM
The love I lost was a sweet love

I will never
no no never
love again http://deephousepage.com/smilies/eusa_dance.gif

[ August 15, 2003, 03:09 PM: Message edited by: Dee-Dee Sheridan ]

Fletch
08-15-2003, 02:16 PM
I can't understand it
Building my whole world around you.
I remember hopin'
that you and I could make it on through

DJ RON C
08-15-2003, 02:28 PM
but somethin' went wrong
you didn't pay the bill-our lights ain't been on
take a good look at me
my credit's in misery
the lo-o-o-o-o-o-o-ve....

the love I lost
was a sweet love graemlins/rofl.gif

Dee-Dee Sheridan
08-15-2003, 02:32 PM
I'm sorry to say
you go yo way
and I'll go my way
it hurts deep inside
the day we said goodbye
was the looooooooove
the looooooooove
the love I lost
graemlins/mecry.gif

[ August 15, 2003, 03:33 PM: Message edited by: Dee-Dee Sheridan ]

And
08-15-2003, 02:42 PM
graemlins/mecry.gif

DJ RON C
08-15-2003, 03:03 PM
damn, I should've picked a happy song-sorry y'all. graemlins/cool_shades.gif

Mack-Williams
08-15-2003, 03:06 PM
Sing a Happy Song,
Sing a Happy Song,
Come on sing along,
Sing a Happy Song.

DJ RON C
08-15-2003, 03:14 PM
...weel at least you didn't start singing "happy me" graemlins/rofl.gif

Fletch
08-15-2003, 08:17 PM
Guess who I saw.
I saw the President Of The United States! graemlins/jpshakehead.gif

Oops! Wrong song!

jackit
08-15-2003, 09:41 PM
The man said he was gonna give it up

DJ George Bates
08-16-2003, 01:23 PM
but he didn't...he went to court and stole it ! smile.gif

Fletch
08-16-2003, 02:44 PM
Originally posted by jackit:
The man said he was gonna give it up They say they got another man
to take his place
But I think that he
will only satisfy the Enron race!
Bad Luck!

AD
08-16-2003, 02:48 PM
graemlins/stupid.gif

beaniboy67
08-16-2003, 03:01 PM
oh oh oh, oh oh oh, wo ho oh, yeh.

2 people take the vow to be together and live and love each other forever.

They promise to love a lifetime,funny thing, then both change their minds.