Ble mye å skrive så måtte dele opp her. Del2. Her skjer det ikke mye om dagen, mest jobbing og lite fritid. Hadde kommet igang med litt gigs med konseptet kameratene mine og jeg holder på med igjen, men uforutsette hendelser stakk kjepper i jula så ble stille. Får håpe det løser seg nå over sommeren, for det var virkelig deilig å spille ute igjen! Mulig jeg lager meg en ny DJ console igjen i ferien, kunne tenkt meg en revidert utgave med flytende turntables, rackskinner og pianohengsel. Det er nå rart med hva man tror man skal få tid til i tankene, så vi får se hva det blir til :D Forresten på Jæger i Oslo blir det "Paradise Garage fest". Lenny Fontana og Victor Rosado har visst en sånn turne greie gående i Europa, så det blir Disco, House og Garage torsdag 28. juli. "Legends of the dancefloor: A tribute to Larry Levan & the Paradise Garage" - http://www.facebook.com/event.php?eid=234846359868911
Det er bra å høre! Nytt houselabel ja, det får jeg sjekke ut nærmere! Får spamme deg med produksjoner når jeg slår opp "stort" da, hehe. Neida, ikke fått kommet igang enda, men venter på ny PC nå og tenker å sette meg litt mer inn i dette med produksjon iløpet av og over sommeren. Litt bratt læringskurve når man hverken kan så mye om produksjon generelt eller DAW's. Har en Native Instruments Maschine jeg har hatt stående lenge nå, så skal sette meg bedre inn i den når den nye PC'en er i hus. Det er vel ikke akkurat en MPC, men ganske kul sak likevel vil jeg si, så da blir det vel ihvertfall å forsøke seg på noen beats om ikke annet i første omgang.
Liten teaser video: http://www.youtube.com/watch?v=GJqAf...el_video_title
Yep..er mye liv! Blitt mye studiojobbing med div Hiphop skiver, og har starta nytt House label. Gir ut første EP'n 20 Juni. Skjer hos deg for tida?
Er det noe liv om dagen, hva skjer?
Thanks! Kult at du likte story'n og bloggen, og Dave Dale tapene er kule ja. Han er jo norsk også, og ganske bra eksempel på hvordan de fleste DJ'ene i Norge spillte i 70/80's. Var veldig få som var så stødige på mixinga som Gary Dean, og han er jo fra UK.
Herlig! My spennende lesing og lytting på blog'en din. Så du hadde lagt ut Disco artikkelen din også, veldig interessant å lese. Herlig å få hørt Gary Dean tapen i sin helhet også for ikke å snakke om Dave Dale tapene.
Her er en annen kul tape av en norsk DJ fra 1980 http://djwhiteshadow.blogspot.com/20...us-circus.html
Grattis med ny mixer, og hørtes kult ut i London. Får bare si fra når du har en gjestemix du vil bidra med...kanskje jeg poster opp Disco artikkelen i natt..får se hva det blir tid til. Tenkte jeg skulle poste hele Gary Dean tape'n også samtidig..altså 90 min med alle låtene osv..
Hei! Her går det bra, begynner å bli kjent med Bodø nå og må si at jeg trives så langt. Dessuten har jeg turnus, så har muligheten til å dra hjem hver 3. uke! London var bra. Humphries og Knuckles leverte bra. Begge spilte en balansert blanding av nye og gamle låter, så det var helt topp. Fikk til og med tatt et bilde av meg og "gudfaren" selv, hehe. Kult med blog. Ser du har url'en i signaturen din, så skal få tatt en titt. Spent på den artikkelen din, så nå håper jeg den kommer snart. Skal hjem nå til onsdagen så hadde vært kult å få slengt sammen en gjestemiks, det sier jeg ikke nei takk til! Blir hjemme en ukes tid så burde få til noe, hvis ikke har jeg snart 2 ukers sammenhengende fri så skal nok få til noe snart. Har forresten gått til innkjøp av Ranes rotary mixer og eq modul, MP/XP2016S, så må jo nesten få "døpt" den med en mixtape