Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: My DiscoKids!

  1. #1

    Post

    Here is a pic of the Go Go kids 14 lbs 7 oz 24 inch @2 months old


    Darryl II (DJ), Kennadee (standing in back), Michelle, Taylen and Cequence (Cee Cee)



    14 lbs 7 oz 24 inch @2 months old

    [ November 25, 2003, 01:48 PM: Message edited by: DiscoLady ]
    "I am an innovator, a visionary and set apart from the rest! I am an Eagle and Eagles don't travel in groups! A.H. Hughes

  2. #2
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    in a van! down by the river!
    Posts
    11,335

    Post

    gorgeous! [img]graemlins/OLA.gif[/img]
    ...

  3. #3
    Join Date
    May 2001
    Location
    NYC
    Posts
    8,796

    Post

    Oh my goodness what cuteness! [img]graemlins/1luvu.gif[/img]

    Look at CeeCee's pose...heeeeeeeeeey..lol
    <a href=\"http://www.alphabetcitydesign.com\" target=\"_blank\">alphabet city design + marketing</a>

  4. #4
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Austin, Texas
    Posts
    4,433

    Post

    Beautiful Family! ;)
    Whispers - figure it out<br /><br />let the haterade pour ... <br />Beef it\'s whats for DINNER!

  5. #5

    Post

    Originally posted by ultra:
    Oh my goodness what cuteness! [img]graemlins/1luvu.gif[/img]

    Look at CeeCee's pose...heeeeeeeeeey..lol
    Thanx, Yeah she is too much. I am building a portfolio for her as we speak. This little lady is going to get a commercial, acting gig or something

    [ November 25, 2003, 01:51 PM: Message edited by: DiscoLady ]
    "I am an innovator, a visionary and set apart from the rest! I am an Eagle and Eagles don't travel in groups! A.H. Hughes

  6. #6
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Austin, Texas
    Posts
    4,433

    Post

    14lbs @ 2 months! Dang what are you feeding he? He is so huggable. [img]graemlins/1luvu.gif[/img]

    [ November 25, 2003, 02:00 PM: Message edited by: Rainless ]
    Whispers - figure it out<br /><br />let the haterade pour ... <br />Beef it\'s whats for DINNER!

  7. #7

    Post

    Originally posted by Rainless:
    14lbs @ 2 months! Dang what are you feeding her? She is so huggable. [img]graemlins/1luvu.gif[/img]
    HE is on Nestle Good Start (formerly known as Carnation Good STart). That is about it
    "I am an innovator, a visionary and set apart from the rest! I am an Eagle and Eagles don't travel in groups! A.H. Hughes

  8. #8
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Austin, Texas
    Posts
    4,433

    Post

    Did the edit...oops. Cute kids!
    Whispers - figure it out<br /><br />let the haterade pour ... <br />Beef it\'s whats for DINNER!

  9. #9
    Join Date
    May 2002
    Location
    the home of morton salt
    Posts
    4,905

    Post

    What an adorable fam!

  10. #10
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Chicago
    Posts
    3,147

    Post

    He is bigger than Shauni was @ her 2 month visit. That carseat is getting kinda heavy ain't it [img]graemlins/rofl.gif[/img] Cute kids.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    A, A
    Posts
    13,286

    Post

    What a refersher from some if the idiocy the board tends to breed. Beautiful kids you've got there.
    It ain't how much you know, it's what you do with what you do know!

  12. #12
    Join Date
    Feb 2001
    Posts
    12,192

    Post

    Very nice. I love children.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    oakland
    Posts
    178

    Post

    oh my GAWD they are so cute!!!OOOOOOOOJUSTLOOKatthatBABY!!!!!!!

    love these pictures, thanks for cheering up my day!!!!! [img]smile.gif[/img]
    music is the answer to your problems. keep on dancing, and you can solve them.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    jersey
    Posts
    21,889

    Post

    I can see all y'all at home listening to music just dancing up a storm..the whole house just jacking. Keep on keeping on ..BEAUTIFUL.

  15. #15

    Post

    Originally posted by DiscoLady:
    Here is a pic of the Go Go kids 14 lbs 7 oz 24 inch @2 months old


    Darryl II (DJ), Kennadee (standing in back), Michelle, Taylen and Cequence (Cee Cee)



    14 lbs 7 oz 24 inch @2 months old
    ALRIGHT NA
    WHY BOTHER TO GO OUT ANYMORE; YOU GOT A CLUB (YOUR HOME) A DJ (YOUR HUSBAND) AND A CROWD (YOU AND THE KIDS) WHEN CAN I COME PARTY WITH YALL?
    peace love and harmony

  16. #16

    Post

    Yeah come on by our spot (THE PLAYPEN) & jack it [img]graemlins/rofl.gif[/img]
    "I am an innovator, a visionary and set apart from the rest! I am an Eagle and Eagles don't travel in groups! A.H. Hughes

  17. #17
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Bronx, NY
    Posts
    21,111

    Post

    Originally posted by DiscoLady:
    Here is a pic of the Go Go kids 14 lbs 7 oz 24 inch @2 months old


    Darryl II (DJ), Kennadee (standing in back), Michelle, Taylen and Cequence (Cee Cee)



    14 lbs 7 oz 24 inch @2 months old
    All are cute. And all look alike. Look at all of them discoeyes!
    "You can master any situation if you can master yourself."
    --TD Jakes

  18. #18
    Join Date
    Jun 2002
    Posts
    1,446

    Post

    lovely family

  19. #19
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Boston
    Posts
    2,733

    Post

    is that not the sweetest thing i've seen all day. what a treat.

    thanks discolady. beautiful family.

  20. #20

    Post

    Your children are adorable.

    I don't feel so bad about mini-me being 14lbs at 4 months now.....thanks [img]graemlins/rofl.gif[/img]
    I got to keep on dancin\'....

  21. #21
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    LaCrosse, WI
    Posts
    1,919

    Post

    beautiful family

  22. #22
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Belgium
    Posts
    8,625

    Post

    Well, I guess even if the father have been ugly, the equation will remain the same : you're beautiful too !
    Superb kids, and smiling, that's good.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,317

    Post

    What a beautiful family! What a lot of fun at Christmas!
    \"The end of the Earth is upon us pretty soon it will all turn to dust. So get up! Forget the past, go outside, and have a blast.\"

  24. #24

    Post

    Originally posted by Trindee:
    Your children are adorable.

    I don't feel so bad about mini-me being 14lbs at 4 months now.....thanks [img]graemlins/rofl.gif[/img]
    I thought the doctor was gonna put him on a diet already. [img]graemlins/rofl.gif[/img]
    "I am an innovator, a visionary and set apart from the rest! I am an Eagle and Eagles don't travel in groups! A.H. Hughes

  25. #25
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Chicago
    Posts
    52,065

    Post

    DL,if Cee-Cee is not a mini-me of you,I do not know.She is so sweet to me.All of the kids are beautiful.Cee,just looks like a handful...in a good way.

    I love kids and would have a good time at ya'll house.When's the party??

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •