Results 1 to 24 of 24

Thread: Another liL Ray mix.....oh, the shame!

  1. #1
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    Here is some more music to get you through the day. I call this one "Winners" and it's to all the people who are moving the ball of life at least 3yds. each day and winning in these difficult times.

    If you need any song ids, just drop me a note....Go here to hear:

    http://www.unixcore.com/~statuskuo/lilray.ram

    Thanks to Kai and all those ****s at statuskuo for posting this up.....

    "inch by inch"

    ....liL Ray
    I Am Almost Keeping It Real

  2. #2
    Join Date
    May 2001
    Location
    Hartford, CT
    Posts
    4,941

    Post

    Originally posted by liL Ray:
    If you need any song ids, just drop me a note
    Here's the note - POST THE PLAYLIST!! :D

    Pumpin' mix. What's the jazzy track after "For The Next Time"?

  3. #3
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    Originally posted by Mike Johnson:
    </font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by liL Ray:
    If you need any song ids, just drop me a note
    Here's the note - POST THE PLAYLIST!! :D

    Pumpin' mix. What's the jazzy track after "For The Next Time"?
    </font>[/QUOTE]Lacarno & Burns "Shaolin"....it's off The Dimension 2 Sampler.

    I'll try and listen and make up a list.
    I Am Almost Keeping It Real

  4. #4
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Out there...
    Posts
    18,921

    Post

    Just to let ya'll know that I don't play favorites....

    Yo liL Ray, I'm listening to the mix now, and you know what, it "SUCKS" bull balls!!

    Plus, you can't mix... [img]graemlins/rofl.gif[/img] [img]graemlins/rofl.gif[/img] [img]graemlins/rofl.gif[/img]

    But damn, you and Donna left me stunned last Wednesday at 667. Sort of like when you hit a fish that you caught with one of those little fish bats. BOW... I never said anything cause I'm just recovering now.

    For those of you who haven't made the extension to get over to this Wednesday night event, ya'll are missing something. The only problem is that its a late crowd. I got there at about 9:00pm, and people only started arriving at around 12:00am Damn, don't people have jobs?

    One more thing, post the damn play list...

    Peace
    TAC
    "Do I look like I'm Irish or Scottish to you?"

  5. #5
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    Originally posted by TAC:
    Just to let ya'll know that I don't play favorites....

    Yo liL Ray, I'm listening to the mix now, and you know what, it "SUCKS" bull balls!!

    Plus, you can't mix... [img]graemlins/rofl.gif[/img] [img]graemlins/rofl.gif[/img] [img]graemlins/rofl.gif[/img]

    But damn, you and Donna left me stunned last Wednesday at 667. Sort of like when you hit a fish that you caught with one of those little fish bats. BOW... I never said anything cause I'm just recovering now.

    For those of you who haven't made the extension to get over to this Wednesday night event, ya'll are missing something. The only problem is that its a late crowd. I got there at about 9:00pm, and people only started arriving at around 12:00am Damn, don't people have jobs?

    One more thing, post the damn play list...

    Peace
    TAC
    Wow, it's an honor to get such a stamp of approval from you....also, I know I can't mix and I love it...at least I won't be grouped in with that crowd....hahaha...at least you are not a FAKE!... [img]graemlins/cool_shades.gif[/img]

    Heah, you are right about that crowd on Wed....but when they come, they pack the place within a 1/2 hr., it's like they all take the same train.

    Anyways, hope to see you again this Wed., myself and Donna will be closing out the night as Tyronne has to fly in the morning. Tyrone will play the early set.

    ....liL Ray
    I Am Almost Keeping It Real

  6. #6
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Out there...
    Posts
    18,921

    Post

    I'm in the mix and this thing is sukcing big time...

    Errrr, what's that saxophone track at the 42 min mark that followed the Brazilian skat thing. nd for that matter what WAS the Brazilain skat thing. And what was that thing at .... Oh yea what about that other thing....

    It still sucks though.... [img]graemlins/rofl.gif[/img]
    "Do I look like I'm Irish or Scottish to you?"

  7. #7
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Out there...
    Posts
    18,921

    Post

    Okay, brah, post the damn play list already... perleeeeease....
    "Do I look like I'm Irish or Scottish to you?"

  8. #8
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    Originally posted by TAC:
    I'm in the mix and this thing is sukcing big time...

    Errrr, what's that saxophone track at the 42 min mark that followed the Brazilian skat thing. nd for that matter what WAS the Brazilain skat thing. And what was that thing at .... Oh yea what about that other thing....

    It still sucks though.... [img]graemlins/rofl.gif[/img]
    ok, it's like this...
    at the 39min mark...Incognito "Port Louis" United Future Organization Remix..this off their Future Remixed album.

    then...at the 42 min mark
    Lacarno & Burns "Shaolin"....it's off The Dimension 2 Sampler

    then...it's Ron Trent's "Afro Nova" ep and the cut is "Soul Samba Express" at the end.

    Now, you are giving me homework to make a list....damn!
    I Am Almost Keeping It Real

  9. #9

  10. #10

    Post

    ray & TAc, get a room, please.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Out there...
    Posts
    18,921

    Post

    Originally posted by liL Ray:
    Now, you are giving me homework to make a list....damn!
    Thanks for thr prompt response. Your embarassing me again (a crate check is in order).

    Yes do your homework. You know you can't post a mix without the play list!!!

    Damn "just comes." They make a mix and the firt thing they do is run of to go post the thing on line without the play list... :D
    "Do I look like I'm Irish or Scottish to you?"

  12. #12
    Join Date
    Feb 2001
    Location
    Out there...
    Posts
    18,921

    Post

    Originally posted by statuskuo:
    ray & TAc, get a room, please.
    Care to join us, I have a can of gerbels that I know you would love...
    "Do I look like I'm Irish or Scottish to you?"

  13. #13
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    [quote]Originally posted by TAC:

    Damn "just comes." They make a mix and the firt thing they do is run of to go post the thing on line without the play list... :D
    yu know how it go.... ;)
    I Am Almost Keeping It Real

  14. #14
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    Originally posted by TAC:
    </font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by statuskuo:
    ray & TAc, get a room, please.
    Care to join us, I have a can of gerbels that I know you would love... </font>[/QUOTE]do that shit on your own...mi nah mess wit no chichi man....guh weh!
    I Am Almost Keeping It Real

  15. #15
    Join Date
    Apr 2001
    Location
    A, A
    Posts
    45,602

    Post

    Very Nice Mix Lil Ray. [img]hail.gif[/img]
    The House of Soul - Sammy Rock and Dj Housecat Podcast Page
    http://souloasis.cyberjamz.com/
    Twitter http://bit.ly/5Yfzle
    FB - Cyberjamz Fan Pagehttp://bit.ly/4z3wni
    Cyberjamz Radio Show every Monday from 9am - 2pm est
    http://cyberjamz.com

  16. #16
    flypitcher Guest

    Post

    even flypitcher likes this [img]biggrinangel.gif[/img]

  17. #17
    Join Date
    May 2001
    Location
    your mom's bed
    Posts
    23,469

    Post

    Another liL Ray shameless plug, huh? Ok, I'll give it a listen since you have no shame. [img]graemlins/rofl.gif[/img]

  18. #18
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Brussels, Belgium
    Posts
    3,737

    Post

    nice mix Ray.. surprised to see that even I have a lot of these records.. [img]smile.gif[/img]
    peace

  19. #19
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    Originally posted by flypitcher:
    even flypitcher likes this [img]biggrinangel.gif[/img]
    I just picked myself up from the ground after fainting.....damn, now I'm flattered....

    ...and even lyot liked it...this is a good day.

    Thanks fellas....
    I Am Almost Keeping It Real

  20. #20
    Join Date
    Apr 2001
    Location
    ERFFFF
    Posts
    5,983

    Post

    Ray, I like the joint around 46:30..the same record you blend Maxwell with..
    Ah Who???

  21. #21
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Irvine, California
    Posts
    2,440

    Post

    Niiiice..., got me through the last hour @ work :D

  22. #22
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    Originally posted by 1343:
    Ray, I like the joint around 46:30..the same record you blend Maxwell with..
    Ah Who???
    it's Ron Trent's "Afro Nova" ep and the cut is "Soul Samba Express"...I took the little piece at the end.
    I Am Almost Keeping It Real

  23. #23
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    NYcity
    Posts
    48,057

    Post

    listen to the sounds....again.
    I Am Almost Keeping It Real

  24. #24
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    bklyn
    Posts
    1,597

    Post

    Originally posted by TAC:
    </font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by statuskuo:
    ray & TAc, get a room, please.
    Care to join us, I have a can of gerbels that I know you would love... </font>[/QUOTE]Eh? You a Bati Mon?
    Dance like nobody\'s lookin

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •